Παράξενο! οι καμπάνες δεν ηχούν χαρμόσυνα πια στο τυραγνισμένο μου παρών. Βαριά κ δύσκαμπτα τα βήματά μου απ την ματαιότητα απομακρύνοντε ολο κ περισσοτερο απ των Χριστουγεννων το πνεύμα.

Δεν ξέρω αν είναι επειδή δεν είμαι πια παιδι,μα "περισπούδαστη" κ "παντογνώστης" -ταχα- μεγάλη,σε ενα τίποτα.

Αν είναι γιατι όλη μου την ως τώρα ζωή την έζησα αμφισβητώντας το "πίστευε κ μη ερεύνα" δολοφονώντας μέσα μου το παιδί που ζει απαευθείας τα παραμύθια.Γιαυτό επαψε η καμπάνα να είναι για μένα γιορτινή?

Θα τραγουδήσω με τα δικά μου κάλαντα τις μέρες τούτες κ θα σας πω πόσο ξένη νοιώθω σε μια ατμόσφαιρα γέννησης"του θείου βρέφους.K τούτο,γιατί δεν μπορώ να ξεχάσω τον θάνατο χιλιάδων άλλων βρεφών.Χωρις αστερια οδηγούς,σβυσμένα τα ίδια  βρέφη αστερια.Δίχως μάγους κ δώρα φέροντες.Ουτε καν την ζεστή ανασα των βοδίων στη γωνιά.Βρέφη σφαγιασθέντα απο σύνχρονους Ηρωδες.Βρέφη που το θείο πνεύμα παρέδωσαν στην πείνα κ στις εισβολές χριστιανών που όλα τα  τακτοποιούν με ενα ο -Θεός να σε ευλογεί!! 

Τί ?τάχα το παραμύθι ν`αλλαζει μιαν αλήθεια?

Θα περάσουν κ αυτά τα χριστούγενα λαμπερά.Μια συνήθεια που επαναλαμβάνεται.Κ θα γίνουν κ αυτά παρελθόν στο χαωδες μέλλον μας.Γλυκερές μέρες που γίνοντε μερες επανάστασης μέσα μου με τον ίδιο μου τον εαυτό.Να λαμπυρίζουν παράξενα τα λαμπίονια τους κ οι τροχοί της σκεψης μου να θέλουν να με πάρουν μακρυά απ`τον τρόμο του ερωτήματος:

Τί? Tάχα το παραμύθι αλλάζει μιαν αλήθεια? 

Μα.. μην ασχολείστε με τις δικές
μου θλιβερες σκέψεις.Δείτε το παρακάτω video k βυθιστειτε στις όποιες σκέψεις σας οδηγήσει…

http://video.google.com/videoplay?docid=-7671298400447638082&q=zeitgeist%2Bgreek&total=17&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
_________________
Δογματικά ιδεολογήματα?Αληθοφανή ή αληθή οσα περιγράφονται σε τόυτο το video?
Ανακριβή η τεκμηριωμένα?

Mπορεί να είναι αλήθεια η ψέματα.Μπορεί εν μέρη αλήθεια ή εν μέρη ψέματα.Μπορεί κ τα δύο μαζί.
Στο κάτω κάτω αν δεν υπάρχει το ψέμα δεν μπορεί να υπάρχει κ η αλήθειαΟ Γελαστούλης κλείνει το μάτι
Παραθέτω αυτό το video όχι για να προκαΛέσω την πίστη κανενός κ πολυ περισσοτερο οχι για να προσηλυτίσω  σε μια αλήθεια που κ η ίδια δεν έχω ακόμη βρεί.
Θέλει αρετή κ προσπάθεια η αναζήτηση της αλήθειας.
Η αλήθεια είναι σαν την σφαίρα. Απο μια μόνο θέση δεν μπορείς να δεις όλες της τις όψεις!
Η αξία αυτής της ταινίας δεν είναι στην εγκυρότητα των  στοιχείων που  αναφέρει αλλα στην αμεσότητα του μυνήματος που θέλει να περάσει. Κ αυτό απο ο,τι καταλαβα εγω,ειναι η αντικατάσταση του  ανθρώπινου φόβου με την αγάπη.
Το διαίρει"των ισχυρών σε θρησκείεςκ "βασίλευε¨"με όπλο τον φόβο μας απέναντι σε θεούς κ δαίμονες μπορεί να αντικατασταθεί με την συνεργασία κ την αγάπη.Αρκέί να δούμε ποιοι κρυβοντε πίσω απ την κουρτίνα (όπως λέει) ποιος είναι ο εχθρός.
 
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΕΣ ΟΙ ΜΕΡΕΣ,ΜΕΡΕΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΓΛΥΚΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ Κ ΩΡΑΙΟ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ!!!!!